Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

1.O Καραγκιόζης και το κολιτήρι 
Λέει το κολιτήρι στο πατέρα του:
- Μπαμπάκο σε πήρε ο ύπνος!
Και ο καραγκιόζης απαντά:
- Πες του να με πάρει αργότερα!

2.Μεταξύ συμμαθητών...
- Εσύ Τοτό κάνεις την προσευχή σου πριν το φαγητό;
- όχι, δεν υπάρχει λόγος. Η μαμά μου είναι πολύ καλή μαγείρισσα!

3.H συμπύκνωση..
Ο δάσκαλος στον μαθητή:
- Γιατί η έκθεσή σου με θέμα το "γάλα" είναι τόσο μικρή; Δεν είχες τίποτε άλλο να γράψεις;
- Είχα, αλλά ήθελα να γράψω για το συμπυκνωμένο...!

4.Εξέταση... άκρως επικίνδυνη...
Στο μάθημα της Χημείας:
- Θα μας πεις παιδί μου τι είναι το θειικό οξύ;
- Μα... μάλιστα κύριε. Χμμμ... το ξέρω... εδώ το έχω στην άκρη της γλώσσας μου...
- Φτυ....φτύστο παιδί μου γρήγορα, θα δηλητηριαστείς...!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.