Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

Επειδή έχω μάθει να τα λέω και να τα δείχνω όλα θετικά η αρνητικά για μενα σας παρουσιάζω το'' Η Popi Kalli δημοσίευσε στην ομάδα ΙΡΙΣ VOLLEYBALL ΓΥΝΑΙΚΩΝ''

Popi Kalli
Με ενοχλεί όταν κάποιοι δεν ξέρουν να χάνουν και υποτιμούν τον ιδρώτα 12 και πλέον αθλητριών που χάρισαν ένα ωραίο παιχνίδι χθες το βράδυ. Τα σχόλια δικά σας!!!

Απάντηση
Λυπάμαι που αυτό κατάλαβες.
Μίλησα καθαρά για την ομάδα μου και για τα πολλά λάθη που έκαναν χωρίς πίεση και μόνο. Μίλησα καθαρά για την κακή νοοτροπία - ψυχολογία και το ανύπαρκτο πάθος των αθλητριών μου, γιατί όταν κάνεις τόσες πολλές επιθέσεις άουτ και ειδικά όταν αυτές είναι και χωρίς μπλοκ εμένα με ενοχλεί. Τι να κάνουμε τώρα. Δεν είπα τίποτα για τον αγώνα γιατί εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα αλλά η συμπεριφορά της ομάδας μου γιατί έρχονται και άλλα παιχνίδια ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. Πρώτα για μένα είναι η ευχαρίστηση και μετά το αποτέλεσμα. Θέλω η ομάδα μου να παίζει καλό βόλεϊ, τώρα νίκη η ήττα είναι μέσα στο παιχνίδι και δεν με ενοχλεί. Με ενοχλεί όμως όταν η ομάδα μου δεν παίζει καλά σύμφωνα με την δική μου άποψη . Αυτό με πείραξε και αυτό έγραψα, επαναλαμβάνω για τη δική μου ομάδα γιατί νομίζω ότι έχω αυτό το δικαίωμα.
Εσείς πιστεύετε ότι παίξαμε καλά. Σας ευχαριστούμε για την άποψη σας αυτή.

ΤΑΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.