Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Α.Ε.ΡΕΝΤΗ - Α.Ε. ΡΕΝΤΗ: 3-1

Όσοι ανοίγετε το blog και βλέπετε τον τίτλο της ανάρτησης θα νομίζετε ότι έκανα λάθος. Όμως δεν έχω κάνει λάθος στον τίτλο της ανάρτησης. Παίζαμε μόνοι μας και χάσαμε. Αυτή είναι η ουσία του χθεσινού παιχνιδιού που δώσαμε στην Νέα Σμύρνη με αντίπαλο την Ίριδα. Δεν θα μιλήσω για το αγωνιστικό κομμάτι του αγώνα , αυτό το έχει αναλάβει άλλος, αλλά θα αναφερθώ σε κάτι που με ενόχλησε και που ήταν κατά την γνώμη μου αυτό που έφερε την ήττα. ΑΤΟΜΙΚΑ ΛΑΘΗ 52 ναι καλά διαβάζετε 52 από τα οποία τα 45 ήταν επιθέσεις (καρφιά,πλασέ ,σερβίς) άουτ η φιλέ. Χαρακτηριστικό αυτών που σας γράφω είναι το 3 σετ που ο πρώτος πόντος από οποιαδήποτε μορφής επίθεσης από την αντίπαλο ομάδα ήταν ο εικοστός πόντος (20-20), δηλαδή μέχρι τότε (19-20) σύνολο 39 πόντους ήταν κερδισμένοι 20 και δοσμένοι άλλοι 19 από εμάς, επιθέσεις άουτ σερβίς άουτ πλασέ άουτ η στο φιλέ όπως αναφέρω και παραπάνω. Νομίζετε ότι κάνω πλάκα. Όμως δεν κάνω. Παίζαμε μόνοι μας και χάσαμε. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ. Όταν δίνεις δυο σετ στον αντίπαλο από δικά σου λάθη χωρίς πίεση τότε τι περιμένεις.
Προσοχή με αυτά που γράφω δεν είναι σκοπός μου να υποτιμήσω την ομάδα της Ίριδας, δεν το έχω κάνει ποτέ μου για οποιαδήποτε ομάδα και φυσικά δεν θα το κάνω και τώρα. Μιλάω για τον συγκεκριμένο αγώνα και μάλιστα υπάρχει και ντοκουμέντο-dvd που τράβηξαν τα παιδιά από την Ίριδα και που πολύ εύκολα μπορεί να δεί κανείς εάν λέω αλήθεια η ψέματα.

ΤΑΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.