Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Ο Η. Ηλιάδης δίπλα στον Γ. Ιωακειμίδη


«Ήμουν και είμαι στο πλευρό του δημάρχου Ρέντη Γιώργου Ιωακειμίδη. Είμαι από τους πιο
θερμούς υποστηρικτές του έργου του και πάνω απ' όλα σίγουρος ότι μπορεί να πετύχει και σαν δήμαρχος του ενιαίου Δήμου Νίκαιας - Ρέντη. Ως αθλητής μπορώ να πω κι εγώ από την πλευρά μου ότι ο Δήμαρχος είναι γεννημένος νικητής».

Λόγια του κορυφαίου έλληνα τζουντόκα Ηλία Ηλιάδη, από τους καλύτερους του
κόσμου. «Χρυσός» Ολυμπιονίκης το 2004 και παγκόσμιος πρωταθλητής φέτος (2010), τον
περασμένο μήνα, στην Ιαπωνία (Τόκιο), στην γενέτειρα του τζούντο, έχει κατακτήσει δεκάδες
μετάλλια την τελευταία 6ετία και συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή, παρά τα 24του μόλις
χρόνια (σ.σ. γεννημένος 10 Φεβρουαρίου 1986)...

«Ζω στον Ρέντη και βλέπω καθημερινά τις βελτιώσεις και τις τεράστιες αλλαγές που
συμβαίνουν γύρω μου. Είναι πραγματικά ευτύχημα που μια τόσο υποβαθμισμένη περιοχή,
έχει εδώ και τόσο χρόνια έναν δήμαρχο που άλλαξε τα πάντα προς το καλύτερο».

Ο Ηλίας Ηλιάδης, είναι ο νεότερος χρυσός Ολυμπιονίκης στην ιστορία του τζούντο,
κατακτώντας το χρυσό στην Αθήνα, το 2004, έκανε ένα ταξίδι - αστραπή στο Ρέντη,
διακόπτοντας για μόλις 4 ημέρες την προετοιμασία του σε Γεωργία και Ισπανία, εν' όψει των
Ολυμπιακών Αγώνων του 2012, στο Λονδίνο. Τετραήμερο κατά το οποίο επισκέφθηκε την
οικογένειά του, αλλά βρήκε χρόνο να περάσει και από το Δημαρχείο του Ρέντη να ευχηθεί
εκλογική νίκη στον φίλο του δήμαρχο Ρέντη Γιώργο Ιωακειμίδη.

Ο Ηλίας Ηλιάδης συμπλήρωσε μετά την συνάντηση:

«Εγώ δεν ασχολούμαι με την πολιτική. Όλη μου την ζωή προετοιμάζομαι στα γυμναστήρια
καθημερινά, για να είμαι πανέτοιμος στους μεγάλους αγώνες. Γι' αυτό και δύσκολα θα με
ακούσει κάποιος να μιλάω για τέτοια θέματα. Όμως τον Γιώργο Ιωακειμίδη δεν τον βλέπω ως
πολιτικό. Εκφράζομαι έτσι διότι ζώντας στον Ρέντη βλέπω καθημερινά το τι έχει πετύχει, το τι
έχει αλλάξει και το τι έχει βελτιώσει. Και δεν μένω απλά στο ότι ήταν πάντα στο πλευρό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.