Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

1 - 5 Οκτωβρίου οι ΧΥΤΑ και τα γκαράζ κλείνουν

Το Σάββατο 1 κ την Κυριακή 2 Οκτωβρίου οι εργαζόμενοι στους δήμους θα απέχουν από κάθε υπερωριακή εργασία, με στόχο πάλι να μην λειτουργήσει καμία Δημοτική Υπηρεσία ενώ τη Δευτέ- ρα 3 Οκτ. προχωρούν με ευθύνη των Διοικητικών Συμβουλίων των Συλλόγων στην κατάληψη όλων των Δημοτικών Γκαράζ αλλά και των Χ.Υ.Τ.Α. Η κατάληψη θα πραγματοποιηθεί μέχρι την έναρξη της απεργιακής κινητοποίησης στις 5 Οκτ. 2011.

Ο δήμος Νίκαιας - Αγ. Ι. Ρέντη παρακαλεί θερμά να προστατέψουμε την πόλη από τους τόνους σκουπιδιών που μπορεί να συσσωρευτούν και ζητά να μην κατεβάσουμε τις σακούλες στους δρόμους μέχρι τη λήξη της απεργίας έτσι ώστε -στο μέτρο του δυνατού- να αντιμετωπίσουμε το δυσάρεστο φαινόμενο με τους οικιακούς μας κάδους. Η καθαριότητα της πόλης είναι υπόθεση όλων μας.

2 σχόλια στο άρθρο “1 - 5 Οκτωβρίου οι ΧΥΤΑ και τα γκαράζ κλείνουν”

  1. Νάσος Μακρίδης

    Μήπως πρέπει να γίνει κάτι τελικά? Κανείς δεν μερίμνησε να γίνει κατανομή των κάδων στις γωνίες, όπως θα έπρεπε. Τώρα θα πνιγούμε πάλι. Τα δύο μικρά παιδιά που έχω και μου λένε οτι η γειτονιά μας είναι απαίσια, πως να τα πείσω για το αντίθετο? Τρία σπίτια υποφέρουμε κάθε φορά. Οι γείτονες? Μας κοιτούν με συμπάθεια την ώρα που πετούν την ανοιχτή σκουπιδοσακκούλα έξω από τον γεμάτο κάδο. Από ουρά και από κεφάλι βρωμάει το δικό μας ψάρι.

  2. Γιώτα Ρεσβάνη Τριβιζά

    Γιατί ρε παιδιά τι σας κάναμε πάλι; Μάτιασα αυτή τη γωνία τη καθαρή και μυρωδάτη. Εγώ τι φταίω; Είπα εγώ για απολύσεις; Δεν πληρώνω όλες τις υποχρεώσεις μου και με το παραπάνω για να έχετε τους μισθούς σας; Γιατί να φάω τα ποντίκια στη μάπα. Πάρτε τα σκουπίδια και πηγαίντε τα στα γραφεία των κομμάτων αυτό τους αξίζει. Σε εμένα γιατί το κάνετε; Καταλαβαίνω τον αγώνα σας αλλά τελικά του καθεμιανού ο αγώνας είναι στη δικιά μου την πλάτη. Και κουράστηκε αυτή η πλάτη (αυτή είναι η αντίδραση σε όσους το είπα σήμερα και βεβαίως και η δικιά μου η θέση). Ήμαρτον πια!!! Όχι άλλο κάρβουνο!!! Και κ. Δήμε Νικαίας και Αγ. Ι. Ρέντη βεβαίως η καθαριότητα είναι υπόθεση όλων μας αλλά κι ένα απορυματοφόρο δεν θα έβλαπτε. Σε μια γειτονιά με 3 κάδους που βάζουν σκουπίδια 3 πολυκατοικίες 1 τριώροφο 1 δυόροφο και 2 μονοκατοικίες πόσο να κρατηθούμε; 2 μέρες; 3 μέρες; 4; Το ανέκδοτο που λέει: και πάνω που έμαθε να μην τρώει ψόφησε, το έχετε ακούσει; Τι να πω!!!! Τουλάχιστον οι θυσίες μας και ο αγώνας σας να βρουν δικαίωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.