Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ '' ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ''

Σκέψεις από την αθλήτρια της Ακαδημίας μας Ευρώπη Τσολάκη

Μπράβο μας. Συγχαρητήρια. Είμαστε ομαδάρα. Είμαστε άπαιχτες. Ο πρώτος μας αγώνας. 3-1. Και είμαστε στην αρχή. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Όλες μαζί. Να διορθώσουμε τα λάθη μας. Να γίνουμε καλύτερες. Φορά με την φορά. Δεν ξέρετε πόσα σας χρωστάω που με βοηθήσατε αυτή την στιγμή και όλες ξέρετε γιατί πράγμα λέω και αν δεν ξέρετε βοηθήσατε παρά την άγνοια σας. Κάθε μία με διαφορετικό τρόπο. Και σας αγαπώ τόσο πολύ γι αυτό. Δεν είμαστε απλά μια ομάδα. Και το πιστεύω αυτό. Δεν είμαστε μόνο φίλες. Δεν είμαστε συνομήλικες… Είμαστε μία μεγάλη ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ. Μην αφήνετε κανέναν να σας λέει τι να κάνετε….να σας απογοητεύει…να σας γκρεμίζει τα όνειρα…. Να σας γεμίζει αμφιβολίες για το ποιες είστε και τι κάνετε. Και αυτό μου το μάθανε πρόσφατα. Και το αξιοποιώ. Και να θυμάστε κοπελάρες μου… Κάθε φορά που θα πέφτετε, που θα απογοητεύεστε ΠΆΝΤΑ θα είμαι εκεί να σηκωθούμε μαζί. Να γελάσουμε μαζί. Όπως ακριβώς μου συμπεριφέρεστε και εσείς. Για εμένα είστε αδέρφια. Είστε ξεχωριστές. Σας αγαπώ τόσο πολύ!! Και από εδώ και στο εξής είμαστε έτοιμες…Έτοιμες για να συνεχίσουμε… No matter what… Επειδή μπορούμε. Επειδή σήμερα αποδείξαμε ότι μπορούμε. Και αν πιστεύετε ότι δεν δώσατε τα δυνατά σας ή αν πιστεύετε ότι μπορούσαμε καλύτερα…Που σίγουρα μπορούμε… Τότε…ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΉΣΟΥΜΕ…ΟΛΕΣ ΜΑΖΊ!! Σας αγαπώ….Δεν μας ενώνει μία μπάλα πια….μας ενώνει μια τρέλα….Μια τρέλα για το βόλεϊ…μια ιδιαίτερη αγάπη…
Μην ξεχάσετε ποτέ αυτές που είστε. Ευχαριστώ που το θυμίσατε και σε εμένα.
Υ.Γ. Θέλω φωτογραφίες και βίντεοοο!! Ότι έχετε!! 
+Έφη +Μαρίνα +Έλενα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.