Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ Α.Ε.ΡΕΝΤΗ

Κύριε Καραχαλιο θα μπορούσα εγώ προσωπικά να σε συγχωρήσω για τα ψέματα που έγραψες στην επιστολή σου σχετικά με τον τρόπο συμπεριφοράς μου έξω από το γήπεδο, για τα ψέματα που διαδίδεις για την ομάδα μου σχετικά με τον περσινό αγώνα μεταξύ μας, παρουσία μαρτύρων με ονοματεπώνυμο (χωνέψετο επιτέλους σας κερδίσαμε γιατί είμαστε καλύτεροι από εσάς εκείνη την ημέρα).
Για ένα πράγμα όμως δεν σε συγχωρώ.
Είπες τις ίδιες ανοησίες και στην κόρη μου, σε ένα παιδί που σε είκοσι μέρες κλείνει τα 17 κάνοντας την να βάλει τα κλάματα και να έχει ενοχές για ένα παιχνίδι που με την αγωνιστική παρουσία της και μόνο  παρέα με τις συναθλήτριες της σας κέρδισαν δίκαια και τίμια δημιουργώντας της ψυχολογικό πρόβλημα και  ακυρώνοντας με τον τρόπο σου την προσπάθεια της. Έφτασε σε σημείο να αναρωτιέται εάν αξίζει να παίζει βόλεϊ όταν υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές. Δεν θα ξεχάσω την απορία που είχε ‘’ γιατί αυτός ο άνθρωπος για την αποτυχία της ομάδας του λέει ότι φταίμε εμείς και γιατί συνέχεια μας κατηγορεί και δεν ψάχνεται μέσα του για να βρει τα δικά του λάθη’’
Άνθρωπος της ηλικίας σου που δημιουργεί τα παραπάνω προβλήματα σε ένα παιδί για να πιστέψει ο ίδιος ότι για την αποτυχία του φταίνε πάντα οι άλλοι είναι άξιος της μοίρας του και σταματώ εδώ.  
Τέλος για όλα τα άλλα που αναφέρεις για εμένα στην επιστολή σου, σου απάντησε η ομάδα μου με τις επιστολές τις και φυσικά, ούτε εγώ θα σου ζητήσω συγγνώμη για τους απαράδεκτους και ψευδείς χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπο μου.
Δεν γνωρίζω σε ποιες ενέργειες θα προβεί η ομάδα μου (θα προκύψει από την αυριανή συνάντηση μας) αλλά προσωπικά εγώ σταματώ να ασχολούμαι μαζί σου αρκεί βέβαια να μην ξαναπλησιάσεις την κόρη μου αλλά και καμιά συναθλήτρια της.
ΖΗΣΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟΥΣ


Α.ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.