Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ''ΗΘΙΚΟΛΟΓΟΥΣ-ΣΤΟΧΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΒΟΛΕΙ'. ΕΙΣΑΣΤΕ ΔΕΙΛΟΙ....

Τα παρακάτω γραφόμενα μου ισχύουν για όλους που κάνουν γραπτές δηλώσεις ανώνυμα.
και αναφέρονται στην ομάδα μου η σ' εμένα. 

Δηλώσεις που κρύβονται πίσω από ανώνυμους στοχαστές και τιμητές των πάντων είναι άνευ σημασίας για μένα και την ομάδα μου. ΕΠΩΝΥΜΑ κύριοι αλλιώς καθίστε στην ανωνυμία σας και στην δειλία σας. Εγώ ξέρω ποιος είμαι και γι' αυτό γράφω επώνυμα. Από έμενα θα τα ακούτε. Εάν σας ενοχλεί που λέω τα κακώς κείμενα του χώρου μας δικό σας πρόβλημα και μάλλον είναι, για να κρύβεστε πίσω από την ανωνυμία σας. Βέβαια αξία σας δίνω που σας απαντώ αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ (είναι το ελάττωμα μου) όταν δέχομαι κριτική από ανθρώπους που δεν έχουν το θάρρος να βάλουν την υπογραφή τους δηλαδή το όνομα τους στα γραφόμενα τους. 
Α και που είσαι μη με πλησιάζεται πολύ γατί θα σας μολύνω.

Α και που είσαι  ΖΗΣΤΕ στην ανυπαρξία σας.
Α και που είσαι  Άντε γεια.

Α. ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.