Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΤΤΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Ήττα για τις αθλήτριες της γυναικείας ομάδας μας εντός έδρας στο έκτο επίσημο παιχνίδι της σεζόν με την ομάδα της Ευρυαλης με 2-3 σετ (17-25, 27-25, 28-26, 21-25, 7-15).
Α.Ε.ΡΕΝΤΗ (Μενδρινος), Τριανταφυλλιδου,Πάλι, Ζωρζου, Νικολάκη, Νασκιντασβιλι, Κολυαρδου Μ, Φικάι, Παπουτσιαν, Χριστοφη, Κολυαρδου Ο., Καραπιπερη, Θηραιου.
Για τον αγώνα δεν θα αναφέρω τίποτα για τον απλούστατο λόγο ότι πρωταγωνιστές δεν ήταν οι αθλήτριες αλλά για άλλη μια φορά οι διαιτητές (γυναίκες) οι οποίες λυπάμαι που θα το πω είναι επικίνδυνες για το άθλημα γιατί έχουν άγνοια κανονισμών.
Έγιναν πολλά ευτράπελα αυτό το λέω όμως κυρίως για την παρακάτω φάση. Αφού η δεύτερη διαιτητής έχει δώσει την άδεια στην πρώτη να συνεχιστεί το παιχνίδι, η πρώτη διαιτητής σφυρίζει ως οφείλει να κάνει servis η αθλήτρια της Ευρυαλης. Η συγκεκριμένη αθλήτρια πρέπει να κάνει
servis αντι αυτού όμως ζητάει θέσεις και η Α' διαιτητής (εδώ είναι η έλλειψη γνώσης των κανονισμών από τους διαιτητές) αντι να την τιμωρήσει με υπέρβαση χρόνου για το servis που δεν έκανε σταμάτησε το παιχνίδι για να δώσει τις θέσεις. Σε διαμαρτυρίες της αρχηγού μας και του προπονητή της ομάδας μας είπε πως όλα έγιναν καλώς. Αυτό η άγνοια κανονισμών είναι η σκοπιμότητα κάτι το οποίο δεν θέλω να πιστεύω.
Επίσης στο τέλος του αγώνα πήγα να της μιλήσω για τα σφάλματα της ήρεμα αλλά η
Α' διαιτητής γέλαγε ειρωνικά και κοιτούσε αλλού κοινώς με έγραφε χωρίς να μου δίνει σημασία . Τότε την ακούμπησα ελαφρά στον ώμο λέγοντας της ότι πρέπει να σέβεται αυτόν που της απευθύνει τον λόγο. Τότε γύρισε με ένα ύφος χιλίων καρδιναλίων και μου λέει μπροστά σε πολύ κόσμο ''μην με ακουμπάς ΡΕ'' και όταν της είπα ότι σας ακούμπησα γιατί ενώ σας μιλάω εσείς δεν με προσέχετε αρα το έκανα όπως το κάνει κάθε άνθρωπος σε κάποιον άλλο για να του πει ''εδώ είμαι και σας μιλάω, κοιτάξτε με'' εκείνη μου ξανά είπε επαναλαμβάνω μπροστά σε πολύ κόσμο ''μην με ξανά ακουμπήσεις ΡΕ'' κάτι το οποίο βέβαια δεν έγραψε στο φύλλο αγώνος (τυχαίο δεν νομίζω) παρα έγραψε για το άγγιγμα ''σπρώξιμο ελαφρά στον ωμό'' εδώ γελάμε . Και ρωτάω τώρα, εγώ η ο κάθε παράγοντας ,αθλητής όταν ξεφύγει από τα ανθρώπινα ευγενικά πλαίσια τιμωρείται αμέσως οι διαιτητές όταν έχουν τέτοια συμπεριφορά τιμωρούνται, μπορούν να αποκαλούν κάποιον ΡΕ να γελούν ειρωνικά σε όποιον τους λέει ότι έκαναν λάθος η πιστεύουν ότι επειδή έχουν την σφυρίχτρα είναι η ΕΞΟΥΣΙΑ και μπορούν να συμπεριφέρονται όπως θέλουν επειδή ξέρουν ότι δεν θα τους ενοχλήσει κανείς.
Εγώ όμως επειδή δεν έχω ανάγκη κανέναν σας και δεν έχω μάθει στην ζωή μου να γλείφω θα σας λέω πάντα τα κακώς κείμενα.
Επίσης δεν έχω πρόβλημα με τα πρόσωπα αλλά με την ιδιότητα τους εκείνη την δεδομένη στιγμή δηλαδή το πρόβλημα μου είναι με τον,την διαιτητή και όχι με τον κύριο τάδε η την κυρία τάδε.
Τέλος με τα παραπάνω δεν προσπαθώ να δώσω άλλοθι στην ομάδα μου για την ήττα. Ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι που δίκαια το κέρδισε η Ευρυαλη και αξίζουν συγχαρητήρια και στις δυο ομάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.