Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΝΔΡΙΝΟΣ ''ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ .............''

Με αυτή την φράση θα ήθελα να ξεκινήσω και να εκφράσω μέρος των συναισθημάτων μου από την φετινή αγωνιστική περίοδο , λίγες μόνο ώρες πριν την έναρξη των αγώνων play off. Θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλες τις αθλήτριες μου για την υπερπροσπάθεια που κατέβαλαν. Αρκετές φορές καταλάβαινα ως άνθρωπος ότι ,είχαν δώσει ότι υπήρχε μέσα τους κατά την διάρκεια των προπονήσεων και των αγώνων. Όμως σαν προπονητής έπρεπε να δείξω ότι δεν επηρεάζομαι και να φερθώ πολλές φορές σκληρά, αυστηρά και ίσως και απότομα. Διάβαζα όμως στα μάτια τους και στις ψυχές τους ότι κατανοούσαν, ότι καταλάβαιναν μέσα τους τα πραγματικά μου αισθήματα γι΄ αυτές και ξέρανε ότι ποτέ δεν θα γινόταν κάτι εις βάρους τους. Απλά ο coach επιβάλλεται στην ομάδα να είναι περισσότερο χρήσιμος και λιγότερο αρεστός. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τον άμεσο συνεργάτη μου, τον Γιώργο Νικολακάκο για την άψογη συνεργασία που είχαμε καθ΄ 'ολη την διάρκεια του πρωταθλήματος και εξακολουθούμε έως και τώρα να έχουμε και να εξομολογηθώ ότι είναι μία από τις λίγες αγωνιστικές περιόδους που πέρασα ναι μεν πολύ δύσκολα, αλλά είχα δίπλα μου έναν άνθρωπο που δούλευε κάθε στιγμή για την ομάδα με ανιδιοτέλεια και χωρίς κανένα προσωπικό όφελος και καμία σκοπιμότητα. Ακόμη θα ήθελα να ευχαριστήσω τον υπεύθυνο της ομάδας Τάσο Νικολάκη για το ότι μου εμπιστεύθηκε την γυναικεία ομάδα για μια ακόμα χρονιά. Μπορεί κάποιες φορές οι απόψεις μας να ήταν διαφορετικές αλλά πάντα ήταν εποικοδομητικές και το καλό της ομάδας ήταν πάντα πάνω από όλους και όλα. Θα ήταν μεγάλη μου παράλειψη να μην αναφερθώ και να ευχαριστήσω τον συνάδελφο και φίλο μου Θωμά Χριστοδουλάκο για όλες τις διευκολύνσεις που μας παρείχε στο κλειστό Γυμναστήριο. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους αυτούς που με τις ενέργειες τους και την συμπεριφορά τους προσπάθησαν να υποτιμήσουν την αξία μας και να υποβαθμίσουν την προσπάθεια μας. Αυτούς που με την χαρά μας λυπόντουσαν και με την λύπη μας χαιρόντουσαν. Αυτούς που κάθε μεσημέρι Πέμπτης στήνανε λαικό δικαστήριο . Αυτούς που μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα μάθανε να κρίνουν και να συγκρίνουν προπονητές. Αυτούς τους ευχαριστώ για έναν και μόνο λόγο. ΜΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.

Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α.